Zuen iritzia jakin nahi dugu.

LA AVENTURA DEL SABER TV 2

LA AVENTURA DEL SABER: Amara berri ikastetxeari buruzko erreportaia.

Barkatu, ez dituzu portlet honetara sartzeko behar diren baimenak.

MARTXA BERDEA

OHARRAK

MATRIKULA

AURREMATRIKULA EGITEKO EPEA Urtarrilaren 30etik, otsailaren 10era. ORDUTEGIA: Goizeko 09:00etatik arratsaldeko 17:00rak arte. NON: Idazkaritzan. INFORMAZIO BILERA URTARRILAREN 31an EGINGO DA ARRATSALDEKO 18:00etan. ATE IREKIKO JARDUNALDIA OTSAILAREN 1ean IZANGO DA. 09:00etatik 11/00 bitartean.

ONGI ETORRI MURUMENDI ESKOLAKO WEB GUNERA

Web orrialde honetan zaudela jakiteak asko pozten gaitu. Gune honetan gure ikastetxea nolakoa den erakusten dugu, sistema pedagogikoaren ezaugarriez gain, gure zerbitzu eskaintza eta ikasleen ikas-prozesuaren berri ere jakin dezakezu.

Bertan, behar duzun informazioa aurkitzea espero dugu, baina hala ez balitz eta zalantzaren bat baldin baduzu, helbide honetara idatzi, 012027aa@hezkuntza.net  eta ahal den azkarren erantzungo dizugu.

Barkatu, ez dituzu portlet honetara sartzeko behar diren baimenak.

Irakurriz gozatzeko

Aitor Aritzeta , UPVko psikologiako irakaslea,  emozioen inguruko ikerkuntza egiten ari da gure eskolan. Horretarako irakasleriak formazioa jaso du.

Joan zen ostiralean , urtarrilak 27an, Amara Berri sareko ikastetxeetako zuzendariei,  Durangoko Berritzegunean  bere proiektuaren  nondik norakoak  azaldu zien.

URBIALDEN, EGUNEKO ZENTROAN

Santagedako kopla kantari, Urbialdeko eguneko zentroan.

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Ostiralean Oianguren Institutoko ikasleen bisita izan genuen. Bertan ikasleak, Amara Berri sisteman, lanean ikusteko aukera izan zuten.

INTRANETA

Irakaslegoarentzat soilik.