OHOREZKO ZAPIA

XXV.URTEURRENA OSPATUZ, AB DANBORRADAREN OHOREZKO ZAPIA, LOLI ANAUT-i ETA SISTEMA BERARI EMAN DIOTE.

Aitor Aritzeta , UPVko psikologiako irakaslea,  emozioen inguruko ikerkuntza egiten ari da gure eskolan. Horretarako irakasleriak formazioa jaso du.

Joan zen ostiralean , urtarrilak 27an, Amara Berri sareko ikastetxeetako zuzendariei,  Durangoko Berritzegunean  bere proiektuaren  nondik norakoak  azaldu zien.

MURUMARI

GURASO ELKARTEKO BLOG-A MURUMARI

OHARRAK

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Zuen iritzia jakin nahi dugu.

Irakurriz gozatzeko

INTRANETA

Irakaslegoarentzat soilik.

ONGI ETORRI MURUMENDI ESKOLAKO WEB GUNERA

Web orrialde honetan zaudela jakiteak asko pozten gaitu. Gune honetan gure ikastetxea nolakoa den erakusten dugu, sistema pedagogikoaren ezaugarriez gain, gure zerbitzu eskaintza eta ikasleen ikas-prozesuaren berri ere jakin dezakezu.

Bertan, behar duzun informazioa aurkitzea espero dugu, baina hala ez balitz eta zalantzaren bat baldin baduzu, helbide honetara idatzi, 012027aa@hezkuntza.net  eta ahal den azkarren erantzungo dizugu.

GURE EMOZIOAK KONTROLATZEN

Erreportaian aipatzen den moduan, gure ikasleek, aitzindaria den teknika hau lantzen dute beraien emozioak kontrolatzeko. Aurrera pauso bat norberaren emozioen bilakeran.

MANERAS DE EDUCAR - AMARA BERRI

MANERAS DE EDUCAR: Amara berri.