ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Zuen iritzia jakin nahi dugu.

OHARRAK

MATRIKULA

AURREMATRIKULA EGITEKO EPEA Urtarrilaren 29tik, otsailaren 9ra. ORDUTEGIA: Goizeko 09:00etatik arratsaldeko 17:00ak arte. NON: Idazkaritzan. INFORMAZIO BILERA URTARRILAREN 31an IZANGO DA ARRATSALDEKO 18:00etatik 19:00etara. ATE IREKIKO JARDUNALDIA OTSAILAREN 2an IZANGO DA. 09:00etatik 11/00etara eta 14:00etatik 16:00etara.

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

Euskadiko Eskolako liburutegietako ( ACEX) programan Gabonetako postal lehiaketan Murumendi eskolatik finalistak izan dira: Alaine Irastorza eta Unax Perez.Egutegian ikus ditzakezue beraiek egindako postalak

Irakurriz gozatzeko

ONGI ETORRI MURUMENDI ESKOLAKO WEB GUNERA

Web orrialde honetan zaudela jakiteak asko pozten gaitu. Gune honetan gure ikastetxea nolakoa den erakusten dugu, sistema pedagogikoaren ezaugarriez gain, gure zerbitzu eskaintza eta ikasleen ikas-prozesuaren berri ere jakin dezakezu.

Bertan, behar duzun informazioa aurkitzea espero dugu, baina hala ez balitz eta zalantzaren bat baldin baduzu, helbide honetara idatzi, 012027aa@hezkuntza.net  eta ahal den azkarren erantzungo dizugu.

Ostiralean Oianguren Institutoko ikasleen bisita izan genuen. Bertan ikasleak, Amara Berri sisteman, lanean ikusteko aukera izan zuten.

INTRANETA

Irakaslegoarentzat soilik.

MURUMARI

GURASO ELKARTEKO BLOG-A MURUMARI

GURE EMOZIOAK KONTROLATZEN

Erreportaian aipatzen den moduan, gure ikasleek, aitzindaria den teknika hau lantzen dute beraien emozioak kontrolatzeko. Aurrera pauso bat norberaren emozioen bilakeran.

MANERAS DE EDUCAR - AMARA BERRI

MANERAS DE EDUCAR: Amara berri.

PIONERAS / AITZINDARIAK

Azaroaren 8tik 19ra Aitzindariak-Pioneras erakusketa izango da Igartza Jauregian. Ordutegia: astelehenetik ostiralera 18:00tik 20:00ra; larunbatetan eta igandetan 11:00tik 14:00etara eta 18:00tik 20:00etara

URBIALDEN, EGUNEKO ZENTROAN

Santagedako kopla kantari, Urbialdeko eguneko zentroan.

Barkatu, ez dituzu portlet honetara sartzeko behar diren baimenak.

Aitor Aritzeta , UPVko psikologiako irakaslea,  emozioen inguruko ikerkuntza egiten ari da gure eskolan. Horretarako irakasleriak formazioa jaso du.

Joan zen ostiralean , urtarrilak 27an, Amara Berri sareko ikastetxeetako zuzendariei,  Durangoko Berritzegunean  bere proiektuaren  nondik norakoak  azaldu zien.

• Ohar zerrenda